Translate

dilluns, 10 de juny del 2013

Carta al director

En temps de crisi i de desesperació el més lògic és fer anuncis remarcant les aptituds que tenim els humans. Coca-Cola és una empresa que sempre ha creat anuncis d’aquest estil. M’agradaria destacar-ne un en concret. Segur que molts recordareu un anunci emès aquest Nadal basat en gravacions de càmeres de seguretat on hi sortia gent de tots els països del món fent bones accions o simplement abraçant als del seu voltant. Especialment m’ha cridat l’atenció un home que empeny un cotxe de la via del tren dos segons abans que passi el tren, jugant-se la vida. Sempre que miro aquest anunci m’apareix un somriure a la cara.

Els anuncis d’aquest estil em transmeten esperança i em mostren que no tot és negatiu, sempre hi ha persones al meu voltant que volen un món millor, com tots. Si ens ajuntem i ens posem d’acord podrem aconseguir tot el que volem, perquè al cap i a la fi som aquí només per ser feliços. Si no som feliços quin sentit té tot el que fem? 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada